აბონენტებს ბილაინის მომსახურების მიღება დამოუკიდებლად, მოლარე-ოპერატორის გარეშე შეუძლიათ

საერთაშორისო ჯგუფ „ვიონი“-ს წევრმა, ბილაინმა მაღაზიებში თვითმომსახურების თანამედროვე ციფრული ტერმინალები დაამონტაჟა, რომლებიც მომხმარებელს აძლევენ შესაძლებლობას, მარტივად და სწრაფად, მოლარე-ოპერატორის ჩართულობის გარეშე: გაიქტიურონ ბილაინის ნებისმიერი პროდუქტი, შეავსონ ბალანსი, მიიღონ სრული ინფორმაცია სხვადასხვა პაკეტისა და ტარიფის შესახებ, მოძებნონ და შეარჩიონ სასურველი ნომერი, მოახდინონ უნაღდო ანგარიშსწორება, ან მიიღონ რიგის ნომერი მოლარე-ოპერატორთან გადამისამართებისთვის. ბილაინის ციფრული ტერმინალები ადგილობრივი ტელეკომუნიკაციის ბაზრისთვის სიახლეა და ანალოგი არ აქვს.

თვითმომსახურების ახალი ტერმინალები ბოლო ტექნოლოგიის მიხედვითაა აწყობილი, გამოირჩევა თანამედროვე დიდი ეკრანით და დახვეწილი მენიუთი, რაც ბილაინის მომსახურების მიღებას მნიშვნელოვნად ამარტივებს და კიდევ უფრო მოსახერხებელს ხდის.  ტერმინალი აწვდის მომხმარებელს ინფორმაციას პროდუქტების შესახებ, მათ შორის სპეციალური შეთავაზებებისა და მიმდინარე აქციების თაობაზე. ტერმინალით მომხმარებელს შეუძლია როგორც უნაღდო ანგარიშსწორება – ერთი და რამდენიმე პროდუქტის არჩევისას, ასევე ნაღდი ანგარიშსწორებაც, რა შემთხვევაშიც აბონენტის მიერ არჩეული პროდუქტი უფიქსირდება მაღაზიაში მყოფ მოლარე-ოპერატორს და  შეძენის პროცესის დასრულება მასთან ხდება. აღსანიშნავია ნომრის შეძენის მომსახურებაც – მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს გაფილტროს ნომრები კატეგორიითა და ინდექსით, ან ძიების ველში პირდაპირ ჩაწეროს სასურველი ნომერი.

სადღეისოდ, ტერმინალები განთავსებულია ბილაინის მაღაზიებში თბილისში – რუსთაველის გამზირზე და გლდანში. თბილისის სხვა უბნებში, ასევე ქუთაისში, ბათუმში, ზუგდიდსა და რუსთავში  ტერმინალები ეტაპობრივად დამონტაჟდება.

ციფრული პროდუქტებისა და ეკოსისტემის მუდმივი განვითარება ბილაინის სტრატეგიის განუყოფელი ნაწილია. კომპანიის მიზანია შექმნას და გააუმჯობესოს აბონენტების საჭიროებებზე მორგებული ციფრული პროდუქტები, მისცეს მომხმარებელს ახალი გამოცდილება და გაუმარტივოს ყოველდღიურობა.